sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Goddamned Magic!

Hän on saapunut, hän on saapunut!! 

Black Elles Goddamned Magic
~
Kossi

Eli Kosti, koska unohdan koko ajan että se on Kossi ja suusta tulee ulos "Kosti!". Noh, kaikki "kos" alkuiset käy, niin se oli Vinkankin kanssa että kaikki ekalla tavulla alkavat meni läpi.

Tapahtui ihan kummia kun mentiin pojan (3vee) kanssa pentua hakemaan ja paprut kirjoittamaan. Siinä oli toinen perhe lähtöä tekemässä ja Eeva meni heidän kanssaan käymään ulkona, minä ja poikani sillä aikaa moikkailtiin jäljelle jääneitä kahta pentua. Kumpikin tuli luokse riemukkaasti ja reippaasti, mutta Kossi tuli minun luo kuin kotiinsa! Minulle tuli ihan outo tunne, että se on odottanut minua ja kun se urisi tyytyväisyyttään ja tunki minun syliin nokosille niin tuntui niinkuin oltaisiin jo kotona. Se oli tosi hassua! Eevakin tuli siinä sisälle ja minun sanomatta mitään tuntemuksistani hän myös kommentoi että sehän tuntee omansa jo! 

Tosi hyvä fiilis ollut koko ajan kasvattajasta,  hyvin samalla tavalla ajatellaan koulutusjutuista (kultainen keskitie) ja tosi mielenkiintoista kuulla häneltä asioista, jotka eivät ole itselleni tuttuja (esim näyttelyt), myös erittäin kivoja ihmisiä kasvatinomistajina joten uskoisin että pentu/kasvattitreffeillä voi olla hauskuutta tiedossa myöskin! 

Hurmuripoika Kossi

Ajomatka meni tosi hyvin. Kossi haukkui närkästyneenä noin 2km, sitten se alkoi repiä pissa-alustaksi tarkoittamaani eläinlääkärialustaa. Jouduin pysähtymään Kuopiossa ottamaan alusta kuljetushäkkyrästä pois. Samalla huomasin että 5 vuotta Jyväskylässä on tehokkaasti haihduttanut kaikki pään sisäiset kartat, enkä millään muistanut mistä pääsee takaisin motarille. Jouduin soittamaan miehelleni töihin että moi mä ajelen täällä Neulamäen haminoilla, miten mä pääsen pois täältä?

Pinokkionenä-Kossi
Sitten Kossi nukahti ja nukkui koko loppumatkan.

Pohdintaryppy-Kossi

Kotona perillä Poju innoissaan meni haistelemaan lapsen kädessä olevaa nallea, joka oli ollut Kossin matkakumppanina häkissä. Olin Pojun selän takana että köh köh mun sylissä vois olla jotain vielä kiinnostavampaa!

Tässä Jouko ja Kosti! Missä mennään? 
Hyvin meni ensitapaaminen! Poju tuntui hyvin pian käsittävän, että tämä ei ole vain käymässä.

Poju kokee ristiriitaisia tunteita uudesta "pikkuveljestä"
HYVIN SELKEÄ KÄSITYS SIITÄ...

"Isona minustakin tulee niinkuin Poju!"
Mutta kaiken kaikkiaan tosi hyvin on mennyt ensihetket uudessa kodissa. Jätkä on reipas ku mikäkin ja Poju suhteutuu siihen rauhallisesti, kuten oletinkin. Ulkoilu nyt menee vielä vähän palelemisen merkeissä mutta kehittelen vanhasta säärystimestä Kossille villapaitaa.

Heräsi ihmettelyä minkä kokoinen Kossi on, joten otin kuvan vertailuesineen kanssa.

1 kommentti: